Felanmälan

Gör en felanmälan

När du upptäcker något i lokalen som inte fungerar som det ska är vi tacksamma för att du gör en felanmälan. Det kan till exempel vara att en lampa gått sönder i trapphuset eller att kranen i köket droppar.

Gör en felanmälan per ärende om du har fler. I ovanstående exempel gör du en felanmälan för trasig lampa och en felanmälan för kran som droppar.

Enklast gör du felanmälan genom att fylla i nedanstående formulär. Där redogör du för vilket fel som uppstått, vilken fastighet/adress som felet finns och dina kontaktuppgifter med både telefon och e-post. I och med att du uppger kontaktuppgifter kommer du få en avisering om att ärendet är mottaget, när arbetet påbörjas och när det är avslutat.

En annan fördel med att göra felanmälan via vårt formulär är att vi kan gå tillbaka i historiken och se om det är ett återkommande problem, om samma fel skulle bli återkommande. Allt för att kunna ta rätt beslut av åtgärd, i rätt tid.

Du kan också ringa in ärendet på 0911-933 70 där du lämnar samma uppgifter. Vid akuta ärenden under kvällar och helger, var vänlig och ring ovanstående telefonnummer.

Om din felanmälan gäller bredband ska du kontakta PiteEnergi. Det gör du genom att skicka e-post till drift@piteenergi.se eller ringa 0911-648 00.

Så här behandlar vi dina personuppgifter.

Följ oss