Gå direkt till innehåll Gå direkt till meny

Serviceanmälan

Gör en serviceanmälan så hör vi av oss så snart vi kan.

Närbild av logotyp Piteå Näringsfastigheter AB, fotograferat genom ett fönster. En stilren bild med fokus på gröna, bruna och svarta kulörer.Närbild av logotyp Piteå Näringsfastigheter AB, fotograferat genom ett fönster. En stilren bild med fokus på gröna, bruna och svarta kulörer.

Foto: Anders Westergren

När du upptäcker något i lokalen som inte fungerar som det ska är vi tacksamma för att du gör en serviceanmälan. Det kan till exempel vara att en lampa gått sönder i trapphuset eller att kranen i köket droppar.

Gör en serviceanmälan per ärende om du har fler. Enklast gör du serviceanmälan genom att fylla i nedanstående formulär. Där redogör du för vilket problem som uppstått, vilken fastighet/adress som det gäller och dina kontaktuppgifter med både telefon och e-post. I och med att du uppger kontaktuppgifter kommer du få en avisering om att ärendet är mottaget, när arbetet påbörjas och när det är avslutat.

En annan fördel med att göra serviceanmälan via vårt formulär är att vi kan gå tillbaka i historiken och se om det är ett återkommande problem, så att vi kan ta rätt beslut om åtgärder i rätt tid.

Du kan också ringa in ärendet på 0911-933 70 och lämna samma uppgifter. Vid akuta ärenden under kvällar och helger, var vänlig och ring telefonnumret.

Om din serviceanmälan gäller bredband ska du kontakta PiteEnergi. Det gör du genom att skicka e-post till drift@piteenergi.se eller ringa 0911-648 00.

Gör en serviceanmälan

Upptäckt något som inte fungerar? Fyll i formuläret nedan för att göra en serviceanmälan och ange vad som behöver åtgärdas, adressen och dina kontaktuppgifter. Vid akuta ärenden, ring 0911-933 70.

Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter

Please fill out

Please fill out

Please fill out

Please fill out

Please fill out

Please fill out